Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání

PŘEHLED MODIFIKACÍ > PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ > 4.2 PEDAGOGOVÉ VYUŽÍVAJÍ ŠIROKÉ SPEKTRUM VÝCHOVNĚ-VZDĚLÁVACÍCH STRATEGIÍ PRO NAPLNĚNÍ STANOVENÝCH CÍLŮ.

4.2 Pedagogové využívají široké spektrum výchovně-vzdělávacích strategií pro naplnění stanovených cílů.


Pedagogové volí formy a metody vzdělávání tak, aby odpovídaly vývojovým předpokladům dětí a stanoveným vzdělávacím cílům, hledají vhodné strategie a metody pro individualizované vzdělávání dětí a vytvářejí pozitivní třídní klima podporující učení. Vzdělávací nabídka je pro děti srozumitelná a dobře organizačně zvládnutá. Ve vzdělávací nabídce jsou účelně zastoupeny různé metody a formy (např. individuální práce dětí, spolupráce dětí v menších skupinách a společná - frontální práce celé třídy). Pedagogové nabízejí dětem aktivity podporující objevování, experimentování, kladení otázek, tvořivost a autonomii a iniciativu každého z dětí. Ukazují dětem souvislost toho, co se naučily ve škole, s reálnými situacemi každodenního života.